Decembar u znaku ukrasa-Džindžeri od plute

Hajde da se zajedno igramo celog meseca! Kroz pripremu ukusnih kolačića, pravljenja novogodišnjih ukrasa i čestitki. Hajde da nam svima bude bolje na način da svoju snagu i energiju utrošimo na malo lepše teme. I pre dece i sa decom treba negovati decembar kao mesec proslavljanja onog malog usnulog deteta u nama. Obradujte sebe smeškom blaženog zadovljostva dok se divite onom što ste napravili i poklonili nekom dragom ili nekom koga ne poznajete. Da ne bude samo jednosmerno ja tebi ti meni, nego, ja tebi, ti nekom drugom, pa taj nekom trećem. Sreća i ljubav su lepi samo kad se dele.

Ovim kratkim tekstom uvodim vas u svet pravljenja ekoloških novogodišnjih ukrasa.

Za ovu malu kreatvnu razbibrigu biće vam potrebno

  • Table od plute debljine par milimetra(ja sam dobila još pre više godina na poklon) a sigurna sam da ima u uradi sam radnjama
  • četkica 
  • bela i crvena akrilna boja
  • crni marker/hemijska olovka i grafitna olovka
  • kukice za minđuše
  • konac
  • kalup džindžera-čovečuljka može ali i ne mora(da bi svi bili ujednačenog oblika ali ne mora)
  • makaze

Priprema:

Na plutanoj tabli iscrtati olovkom uz pomoć kalupa oblik čovečuljka, zatim iseći oblik džindžer-čovečuljka i četkicom i belom bojom iscrtati konturu čovečuljka, zatim crvenom obojiti šal, pa tankim markerom iscrtati oči, usta i oivičiti šal i konturu koju smo prethodno obojili belom i crvenom bojom. na goronjoj strani ubaciti kukicu za minđuše i provući končić.

Podsećaju na prave keksiće a mogu trajati godinama. Što je bitno, ekološki su i njima čuvamo planetu zemlju. Na izradu ovog ukrasa potrebno je 10-20 minuta, zavisi kojim tempom radite. Pomoć malih asistenata je  poželjna.

Namena može biti i kao cedujica na kojoj će stajati ime na novogodišnjem poklonu.

Nadam se da vam se dopada i da ćete praviti <3



Širimo ljubav!

Laka noć




Comments

Popular Posts