Kostim Fantastične gospođice Lije

Da ispratimo oktobar i jesen sa još malo dečijih igara. 

Lija koja je karakteristična za jesen zbog svoje predivne boje. Lija koju trenutno jako volimo, čitamo o njoj i pevamo joj pesmice. Smislila sam mini kostim, u vidu lijinog repa i ušica. Rado skakućemo i vičemo aj ja ja ja, ja ja u njemu...

Za ovaj mini kostim biće vam potrebna:

vunica narandzasta i bela,

malo veštačkog krzna ili jambolije u beloj boji,

vruć lepak i makaze,

komad kartona ili mi smo imali rajf sa ušicama koji se neposredno pred pravljenje polomilo pa sam samo isekla plastičnu konstrukciju ušica a vi možete iseči komad kartona u obliku trogla x2 ili još lakše kupiti rajf.

Metalne konstrukcije za šnalice (repro materijal za nakit), u slučaju rajfa nije vam potrebno.

S obzirom da sam imala prostor ja sam pustovala vunu sa iglicom za pustovanje. Vi ne morate.

Sitan češalj ili četka za iščešljavanje pasa/mačaka.

REP

Izmerite koja dužina repa vam je potrebna pa iseći vunicu i ostaviti deo kao gajku koji možete vezivati za pantalone ili kaiševe. Za donji  deo to jest dužinu repa, ćete vezivati delove da kažem dlake koje ste pripremili na ovaj način:

Vunicu seći na dužinu oko 15-20 cm i 7-10 isečenih komadića vunice, vezati po sredini i ostaviti krajeve toga što ste svezali. Zatim držati čvrsto po sredini za taj čvorić i češljati češljem dok ne dobijete pufnaste raščupane komade kao dlake pa povezati za dužinu repa. Što više tih  čupavih delova napravite to će rep izgledati bogatiji. Kraj repa pripremite na isti način  samo od bele vunice. Ukoliko je potrebno možete iseći i oblikovati makazama u vrh repa.

UŠI

Ukoliko sečete trougao od kartona, biće vam potrebna dva. Lepite vrućim lepkom vunicu i obmotajte čitav trouglić narandžastom vunicom. Po sredini isecite u obliku manjeg trougla komadić jambolije ili veštačkog krzna i zalepite vrućim lepkom na sredinu većeg narandžastog dela da budu kao dlake. Ukoliko koristite rajf ili delove rajfa kao ja , na potpuno isti način obmotate uši vunicom s tim da se ne bi video pravac, delove vunice koja će pomalo otpadati tokom češljana iglom za pustovanje sjediniti kako bi izgledalo što prirodnije. Lepljenje jambolije ili dela krzna sasvim je identično kao kod ušica od karton. Vrućim lepkom zalepiti za metalne šnalice.

Ukoliko Vas ovo raduje ili veseli slobodno možete ponoviti na vaš način.

Lep i veliki zagrljaj šaljem <3




Comments

Popular Posts