Jesenji venac

U stilu jeseni nastavljam svoju opsesiju bundevicama, šišarkama, žirevima i ostalim opalim plodovima sa drveća.

Miris zemlje, kiše, pokislog lišća, barica, gumenih čizmi, ešarpa i šalova, pletenih rukavica, cimeta, karanfilića, džemepera, ćebeta, sveća, miholjskog leta i divnog zlatnog sata u listopadnoj šumi. Rujno, rumeno, zlatno, žuto i zeleno <3 Sve je to jesen u mojim očima.

Male a velike vredne ruke su mi skupile šišarke, žireve šibe i lišće, jer kako dosta vremena provedemo u šumi, nisam to mogla baciti nego sam ovekovečila u vidu ukrasnog venčića za vrata. Dobro više njih, neke sam i poklonila :)

 Moram priznati da me ova kružna forma ukrasa inspiriše već par godina i mogu reći da sam se nekako pronašla u tome. Krug kao simbol zajednice, celine, po obrednim načelima zaštita, pa još na vrata ej sloveni ...






Od materijala možete koristiti baš sve, evo predloga za materijale

S obzirom da je venac kružnog oblika za osnovu možete koristiti:

- deblju baštensku žicu,

-stiropor đevrečić, ima ga u raznim dimenzijama (kupiti u knjižarama)

-plastiku kojom pritiskamo živu turšiju, kupus (kupiti u plastičarnici)

- žičani ofinger

-šiblje, brezine grančice, vinove grančice, bilo koje savitljivo granje

Za oblaganje osnove možete koristiti

-vunicu (pozamanterija), 

-rafija i ratan traka (cvećara),

-presovana mahovina (cvećara)

-ukrasne trake, 

-veštačke trave, lišće, cveće

Dekoracija

-Bundevice mogu i prave, ali usled temperaturnih promena i neadekvatnih uslova za sušenje mogu da pobuđaju tj istrule, pa je predlog da napravite trajnije od filca, i popunite koflinom ili pirinčem ili čime god tako sitnim. Zamislite koliko želite veliku bundevu  u obliku kruga i onda isecite na filcu krug duplo ili troduplo više nego što ste zamislisli, prošite iglom obod i nemojte seći konac pre nego što stavite koflin u sredinu povučete i pritegnete konac i cvrsto vežete i tek sada isečete. Zatim uzmete iglu i konac i kroz sredinu sa jedne strane pa pustite konac ka spolja da se vidi i prošijete kroz sredinu druge strane kako biste napravili reznjeve koje imaju bundeve. Sa one strane gde ste ubacivali koflin stavite grančicu kao dršku i zalepite je vrućim lepkom. Moj komad filca je bio previše svetao, pa sam koristila rumenilo/senku da ga malo osenčim.

-Žir, kapice od kestena, šišarke, tek ponegde veštački zeleni list, peruškica, pečurkica, cimet, može i cvetić, pamučna čipkasta mašna ili mašna od trake koju sami napravite uz pomoć igle i konca ili vrućeg lepka.

Igrajmo se zajedno. 

Jedva čekam da vidim šta ste vi napravili❤️

Uskoro nove jesenje čarolije 🍁


Comments

Popular Posts