Bundevice od testa

 Pumpkin spice and everything nice 

Ove godine se izigrah sa bundevom više nego svih prethodnih. I glina i prava na svakojake načine i uz prave začine. Kreativno je svaki dan al uz #kreativnioktobar mora biti nešto nežno slatko. Ovo mi je od davnina na kulinarskoj tu du listi pa da pogledamo kako to izgleda u praksi.

Bundevice


Sastojci
450 gr brašna,
pola kocke kvasca,
sve ukupno 3 kašike šećera ukljućujući dve za podizanje kvasca, 



150 ml mlake vode
200 gr barene i propasirane bundeve (muskatna il hokaido)
pumpkin pie začin,
50 gr otopljenog putera za premazivanje
konac(bakery twine)
semenke bundeve ili štapić cimeta za dekoraciju




Priprema:
Razmutiti kockicu kvasca u mlakoj vodi sa dve kašike šećera pa dodati bundevu, začin, kašiku šećera i postepeno dodavati brašno. Pošto zamesite glatko testo ostaviti da se udvostruči cca 30-tak minuta. Zatim premesiti i napraviti 10 malih loptica i uvezati ih koncem za pečenje. Staviti u pleh i prekriti krpom da testo još malo nadođe. Peći oko pola sata na 180( vreme pečenja varira u zavisnosti od rerne). Par minuta pred kraj pečenja premazala sam bundevice otopljenim puterom


Ukus je simpatičan i moja 🍓 konzumira bundevu samo na ovaj način što meni kao roditelju greje srce i šta mi teško da vezujem i 200 hlebnih bundevica ako treba❤️

Comments

Popular Posts