Bonžita

 Bonžita je svojevremeno bila moj omiljeni slatkiš, jela sam je svakodnevno.

Sada kada sa slatkim svetom upoznajem svoje Mifuljičastu mezimicu želim da joj ponudim pregršt zdravijih varijanti od onih koje se prodaju u kesicama.

Za početak ovo nije u mrvu i gram recept, jer kako ko voli, pa nek izvoli.

Koristila sam po trećinu pakovanja  org.pahuljica 4 žitarice + korn fleks, dobra kašika kokosovog ulja, 50 gr putera, 3 kašike meda, dve kašike kokosa, po jednu šačicu iseckanog badema i pečenog lešnika, iseckano suvo grožđe(šaka), 4 kašike soka od pomorandze i grilijaž od 50 ml slatke pavlake i 100 gr crne čokolade. Umešati sve kašikom, po potrebi i rukom i puniti mini papirne korpice. Napunila sam nekih dvadesetak papirnih korpica koliko je moglo da mi stane u frižider a ostatak sa stavila na tanjir i oblikovala kašikom u pravugaonik koji sam rezala na štangle. Super su obe varijante.




Comments

Popular Posts