Zdrav sladoled

Neki će reći da skrnavim pomisao na sladoled, al šta ću, mora se.
Da ne bude čisti sorbet al da opet ima i mleka u sebi na neki način. 
Meni je poslužila kao zamrznuta užina za ove letnje dane.
Osnovu za bebeće/dečije sladolede naćićete u famoznim naslovima sladoled od samo tri sastojka i truć truć.


👯

Meni je trebao slatkiš, ali ozbiljnih nutritivnih vrednosti. Zato sam za moj dragulj ali i za nas napravila zdraviju verziju sladoleda užine od sledećih sastojaka: banana kao osnova, jogurt i med, a zatim ono bogovski, domaća granola samlevena do praha sa lešnicima, brusnicom i  cimetom, kupina i može a ne mora čokolada sa 70% kakaa. Mere su stvar ukusa i dodajete ih po želji. Za veću gustinu više banane manje jogurta i malo više samlevene granole. Kalupi su plastičarnica, Ikea, Lidl. Ponekad istopim čokoladu pa našaram prvo kalup, pa pospem ne mlevenu granolu pa ulijem sladoled, a nekad samo zbuć ubacim u kalup i strpam u zamrzivač.
Vrlo je zabavno posmatrati decu dok jedu sladoled, joj s ako kapne to je posebna priča, ona kuka ja se smejem, pa kad ribam onda ja kukam a ona se smeje :) jednom rečju savršeno <3


  

Prijatna zabava.


Comments

Popular Posts