Američki palačinci (Kuvar iz doba Korone)

Ovaj period je iz mog ugla bio sjajan, taman što sam oplakivala svaku noć po uspavljivanju svoje mladunčice zbog toga što ću propustit njeno prohodavanje i sve divne nove stvari koje prethode hodanju, pričanju i odrastanju i prerastanju perioda bebe, jer ću morati da se vratim na posao, zvono kao spas, kao kad se u školi pred kontrolni iz matematike molite da se desi neka apokalipsa ili neka vremenska nepogoda kako bi se kontrolni odložio. E pa meni se povratak na posao odložio. Svaka suza ove mame koja veruje u čuda nije bila uzaludna jer ispratila sam svaki korak moje divlje voćke, i protrčkaranje, i zveće(cveće) i panda (anda) i hvala nebesima na tome. 
Nemojte me pogrešno shvatiti da se podsmevam ljudima koji su nastradali i izgubili bitku sa životom protiv nevidljivih sila ali da je ova tortura koja sada više puj pike ne važi bila samo jedna da kažem po mom mišljnju demonstracija moći madafakin političkog vrha.

Nego ja od nekog 6 meseca imam tantalove muke kada je u pitanju ishrana moje mladunčice.
Ništa osim dojenja ili po malo ili tek mrvu ili veliku količinu, tako da sam svoja organska načela ishrane bebićke od 11 meseca izmenila u sve umereno osim ili tek mrvu industrijske hrane uz korekciju broja podoja. Šećer joj je prva uvalila na moje negodovanje pedijatrica u vidu lizalice kako bi bila mirna tokom alergoloških proba. No čokoladu u organskoj ili raw varijanti dobila je u 12 mesecu svog života. Tokom narednih meseci jela je od prilike sve ali u minimalnim količinama, s tim da evo u ovoj varijanti palačinki pojede celu dok kod klasičnih napravi brdo mišjih rupica i to je to. Pravila sam po ovom receptu ali sa dve kašike šećera umesto 1/2 čaše šećera.


Američke palačinke

2 čaše mleka
1/2 čaše jogurta
1/2 čaše ulja
1/2 čaša šećera
2,5 čaše brašna
1 kesica praška za pecivo
2 veća jajeta
1 vanilin šećer
i pola čepa arome vanile

Priprema:
Prvo ćete uključiti ringlu da se dobro zagreje dok pripremate smesu za palačinke.
Posebno umutiti belanca i žumanca, belance sa prstohvatom soli najpre a zatim i sa šećerom. Kada se dobije čvrst sneg, dodati, uz prehodno sjedinjene, tečne sastojke pa pridružiti  suvim. Nakon što dobro umutite smesu da ne bude grudvica, smanjite temperaturu ringle na 4 pa smesu stavljati na sredinu tiganja i prevrnuti nakon minuta pečenja s jedne na drugu stranu.


Servirati  uz domaći džem ili domaći namaz od lešnika.


Prijatan obrok i lep dan želim

Comments

Popular Posts