Punjeni dekorativni jastuk klupko

Malo razonode u ove čudnjikave neke dane 😼
Ostalo mi je nekog materijala i elem da ne bi čučao u nekom budzaku u kesi na kojoj će se skladištiti more prašine ja "otrčim" po koflin i bacim se u avanturu zvanu Jastučak Klupko.


Potrebno je:

Ostalo mi je materijala 64x140. Toliko od prilike će trebati
Mašina za šivenje
Makaze
Konac u odgovarajućoj nijansi
Koflin (meko sintetičko punjenje)
Pomoćna sredstva: kartonska rolna od samolepljive folije, debela igla ili nešto dugačko čime će te uguravati koflin u "tubu", drška od dzogera-metle
Dakle taj moj restl materijal u baš tim dimenzijama podelite na pola, tako podeljenog izmerite na četiri jednaka dela obeležte i isecite, 64 / 4, to budu trakice od 16 cm.

Vodite računa šta je lice i naličje, trakice okrenite na naličje pa krajeve ukrojite na od prilike 3-4 mm od ivice. Kad napravite te 4 tube od tkanine, spojite ih po širini ali tako da ih samo spojite da postoji i dalje "komunikacija" među njima. Ušite i jedan kraj. Kada završite sa šivenjem taj ušiveni kraj ćete iglom ugurati u "dubinu"tube tako da biste je prevrnuli na lice.Tu može da pomogne i drška od džogera metle, da se ubrza proces.

 Kad i to završite kreće dosadniji deo zvan punjenje, taj deo potraje. Ne mojte previše nabijati da ne bi jastuk bio pre tvrd. Tu nam pomaže kartonska rolna od folije jer naberemo "tubu" od tkanine i onda punimo njen kraj koflinom i kako punimo tako otpuštamo po malo sa tube.
Kad se tuba napuni odgovarajućom količinom koflina ušijem i drugi kraj.

Za kraj, tubu je potrebno umotati u klupko na način koji je prikazan na slici.

Prednost ovakvih jastuka je što se ukoliko se oblik klupka ne fiksira može napraviti nešto sasvim drugo od toga i fenomenalno je što se koflin može prati na temperaturi od 60 stepeni a da se ne izdeformiše skupi ili zgrudva.

Ukoliko sam vas inspirisala da napravite slično, šaljite komentare da razmenimo iskustva.

Lep pozdrav

Comments

Popular Posts