Novogodišnji ukrasi (pečurkice)

Kako se Nova godina bliži a sa njom i pomama za kupovinom još samo jednog novogodišnjeg ukrasa koji se o čas posla pretvori u gomilu, evo ideje za uraditi sam ukrase. U pitanju su šljokičaste pečurkice jer šljokice su uvek u modi. Pečurkice su šik i retro u isto vreme i daju tu neku vintidž notu. Što se mene tiče ja bi pečurkice i to tufnaste i na glavu stavila.

Od materijala sam koristila:
Žica
Tupferčići od vate,
Krep traka ili flaster
Školski lepak
Četkica,
Akrilna boja
Šljokice
Posuda
Makaze
Klešta
Za početak isekla sam žicu na cca 13 cm i savila kukice kleštima, zatim sam namotala dužinom gde će biti mesto za pečurkicu krep traku(neki flaster slične teksture jer mu je istekao rok). Prethodno odmotane tupferčiće sam obmotala oko krep trake. Za oblik pečurke je potrebno dva eventualno tri tupferčića. Potom sam rastvorila školski lepak sa vodom u odnosu 1:2 i premazala celu tupferastu pečurku vodeći računa da se zadrži oblik pečurke i sačekala 24 sata da se osuši. Poželjno je u ovom procesu imati parče striopora u kojoj žica može da se nabode kako bi se pečurka slobodno sušila ravnomerno i bez pritiska na jednu stranu ne remeteći svoj oblik. Nakon što se pečurkica osušila namazala sam je akrilnom bojom izbegavajući tufnice koje pečurkica prirodno ima, sačekala sam još 2 sata da se sve dooobro osuši pa premazala još jedan sloj lepka i posula šljokicama. Višak žice sam skratila kleštima okačila na konac i voila to bi bilo to.
Ukoliko vam se ideja dopala i hteli biste da napravite isto,









šaljite slike da uživamo zajedno.
Hvala na čitanju i veliki zagrljaj do novog druženja. 

Comments

Popular Posts