Baldahin za bebiće (U iščekivanju bebe III)

Još jedna u nizu ideja koje sam sprovela u delo je Baldahin za bebi krevetac, koji će se kasnije ispostaviti kao vrlo korisna stvar kada je u pitanju zamračivanje svetlosti u toku dana dok moje čedo mirno spava, bar dok je spavala preko dana u svojoj sobi. Sad svakako ima svoju estetsku ulogu.

Od materijala je potrebno:
Pamučni materijal  1,5 sa 2,5 x 2 (ja sam kupila 3 metra duple širine - dakle 3 x 2,4m)
Mašina za šivenje
Konac u odgovarajućoj boji
Obruč (Hulahop) prečnika 40cm
Najlon za pecanje
Luster kuka/Bušilica
Za dekoraciju, lampice, pompom,...


Materijal se iskroji na dva jednaka dela, dakle bude u obliku pravugaonika (2x 1,5 sa 2,4m) zatim se na mašini naprave bočni porubi cca 1-2 cm ka naličju. Donju stranu porubimo kao i bočne šavove. Na gornjem kraju  ostavimo 10 cm koje preklopimo pa zatim proštepamo i praktično smo time napravili prostor kroz koji će proći hulahop. Tako uraditi i sa drugim delom tkanine. Hulahop se otvara pa tako kroz otvoreni hulahop provućemo oba ukrojena dela i eto baldahina. Povežemo najlon za pecanje simetrično sa jedne i druge strane hulahopa, taman gde je slobodan prostor. Bušilicom u plafonu izbušimo rupu, zatim fiksiramo luster kuku i okačimo najlon koji smo uvezali i baldahin stoji. I zaista stoji.

Ukoliko sam vas inspirisala da napravite same, šaljite utiske <3

Comments

Popular Posts