Hvatač snova (u iščekivanju bebe II deo)

Hvatač snova za Jagodu,  je svakako moj najomiljeniji projekat ovog meseca. Da odagna sve ružne snove koje bebićka-bobićka može da sanja. Ne znam koliko pomaže, ali naša "obaveza" kao budućih i već roditelja je da učinimo da našim bebama bude najlepše.


Za hvatač snova biće vam potrebno:
Drveni ili plastični obruč (moj je od đerđefa prečnika 25cm)
Vunica sa obmotavanje oko obruča, može i ukrasna traka
Voskirani konac u beloj boji
Makaze
Heklica
Peruške
Perlice
Pištolj za topli lepak

Koristila sam fiksni deo đerđefa prečnika 25 cm, a prvu i poslednju nit konca kojima sam prikrivala obruč fiksirala sam toplim lepkom. Nakon ovog da kažem lakšeg dela, potrebno je uvezati konac u čvrt čvor na jednom mestu, a ostatak kruga pravite omčice na razmak po želji recimo 4 cm. Sledeći krug nastavljate tako što provlačite voskirani konac kroz sredinu omčica. Kada stignete do kraja, povucite konac jako (zato je potrebno da bude jači ili voskirani konac kako ne bi pukao ) podebljajte poslednji krug a za taj momenat ja sam se koristila sa heklicom (jer debeli prstići :) ). To bi trebala da budu isprepletane niti hvatača snova. Što se tiče dekoracije, ja sam koristila pera u boji koje sam kupila u prodavnici repro materijala ali sam inkorporirala i  pera koja su me sretala tokom cele trudnoće-anđeli :) malo perlica i isti taj konac i to mu dođe od prilike to.




U suštini ništa komplikovano, mrvu pipavo al svakako nešto što ne može da škodi a možda može da pomogne. Puno pozdrava i do sledećeg čitanja veliki zagrljaj.


Comments

Popular Posts