Vrteška za krevetac (U iščekivanju bebe I deo)

Ovo je kreativna priča za sve buduće mame koje željno iščekuju svoje bebiće.
Vrtešku za krevetac svakako možete kupiti ali meni je gušt da sve sama pripremim za bebićku koja uskoro stiže.
Jedna u nizu stvari koje pripremam za nju je i ova vrteška, pa ukoliko poželite da je sami napravite biće vam potrebno sledeće:
Filc u više boja,
najmanji djerdjef za vez,
konci u raznim bojama,
 makaze olovka,
 igle,
 koflin za punjenje,
 koja perlica i
 najlon za pecanje.


Nakon što ste iscrtali i isekli olovkom željene oblike, iscrtajte olovkom oči i usta koja ćete u narednom koraku izvesti koncem


Nakon veza i prišivanja ušite dva oblačića i ostavite mesto za punjenje koflinom, nakon čega ćete ušiti i taj otvor. 


Ja sam prišila tek po neku šljokicu zvezdicu na oblačić.


Nakon što napunimo mesec, zvezde i oblačiće, najlon za pecanje koristimo umesto konca kao visilicu jer je proziran(moji su dužine nekih 10- 15 cm). Na vrhu najlona sam zakačila perlice kako bi mogla između krugova đerđefa da fiksiram mesec, zvezde i oblačiće.


Mi još nemamo "zakačaljku" iznad krevetića (ni krevetić nemamo još uvek), ali imamo šraf zakačaljku na plafonu tik iznad mesta predviđenog za krevetić.

 I to bi moji dragi bilo to.
Do sledećeg čitanja, lepi sni.

Comments

Popular Posts