Jesenje čarolije (dekoracija)

Ukrasne bundevice koje kupujemo po septembarskim pijacama, mogu da potraju i više od nekoliko meseci. Jedan od načina da ih sasušite jeste da ih prosto ostavite da se suše na vazduhu (neke će se pobuđati). Drugi način jeste da ih izdubite sa donje strane, ispraznite od sadržaja i opet ostavite da se suše. Svakako ovaj vid ponovnog korišćenja je nešto što ljudima sa ovog podneblja nije strano, iste ovakve tikve koristile su se kao kutlače za ispijanje vode, posipanje u kadama,... Ova primena koju ja novodim primer je  trajne dekoracija koju možete koristiti neograničeno. Ukoliko Vas boje i šare posle nekog vremena "umore" možete ih ponovo prefarbati. Moje bundevice se vuku po ćoškovima kuće već dve godine i došao je trenutak da se izbledele boje pojačaju i ponovo zauzmu glavno mesto na stolu.
Za ovu malu radionicu biće vam potrebno:
4 osušene ukrasne bundeve,
Četkice: 1 flah i druga tanka
akrilne boje (zlatna i bela)
Lak  
Bundeve sam prefarbala u dva sloja sa nijansom boje bele boje. Kvrge sam istakla zlatnom bojom. Po želji možete dodati razne oblike ili slova. I nakon što se osuši prelakirati lakom. S obzirom na to da je dekoracije ovog tipa u keramičkoj ili drugoj izradi mogu naći po izuzetno visokim cenama ovo je nešto što svako može da priušti. Naravno, da sam namerno izabrala da pišem na ćirilici jer od Fall i Autumn varijanti koje se prodaju padam u neosvest jer kako objasniti malom detetu koje ni ne zna latinicu šta sam napisala :-D a i svakako negujmo naš jezik.





Ovo gnezdašce koje se provlači po slikama je zapravo višak korenovog sistema mog džinovskog hibiskusa koji sam sasušila.
Da li vi dekorišete vaš životni prostor po godišnjim dobima?
Do sledećeg čitanja kisss

Comments

Popular Posts