Gospođa Jagoda

Došao je i taj dan, dan transformacije iz Ms u Mrs.
I pored svih stresova koje sam preživela pred venčanje, sve je ispalo na kraju dobro. Taj dan 3.6.2017. je proslava naše ljubavi i uz odabrani krug ljudi sve je proteklo onako kako smo zamislili. Bez velike pompe rekli smo da i time ozvaničili našu četvorogidišnju ljubav.
Na žalost bitni članiovi porodice bili su sprečeni da prisustvuju, no to nas nije sprečilo da uživamo u našem danu.
Kad sam bila mala zamišljala sam veliku svadbu, sa mojim roditeljima, familijom i prijateljima, ali život je bio surov pa su iz ovog događaja izostali moji roditelji. Sa mojim tatom smo imali fotosešn. Sa moje strane prisustvale su sestre i iako ne po rođenju naša četvrta sestra bez koje ne mogu da zamislim ni jedan događaj. Ovom prilikom izvinjavam se braći i ostatku familije, jer bi se ovaj mali skup očas pretvorio u veliku svabdu što nikako nije bila opcija.
Naravno nije moglo proći bez Fride i Ljubiše naše krznene dece, pa je Frida za ovu priliku imala crveni cvetić a Ljubiša leptir mašnu.
Naši kumovi i prijatelji su posebna priča i osim prisvojnih pridevskih zamenicama kojima ih svojatamo, su divni ljudi i zanimljive ličnosti. Kuma nam je dovela tri najdraže vile a među njima i najslađu zvonicu koja nas je očarala svojom slatkoćom. Deca su maloletna pa sličice nećemo kačiti.
A ovo, smo mi tog dana:































Foto: Fotografije je radila fantastična Simona Andrejić, a njene predivne radove možete videti na https://www.facebook.com/pg/simona.andrejic.photography/about/?ref=page_internal 
Haljina:Posle probavanja raznih modela venčanica i svečanih haljina pala sam u blagi očaj da neću naći ono što sam zamislila. Zbog svoje specifične građe odlučila sam se da sašijem haljinu. Izbor krojača je bio veliki, ali nisam bila sigurna u njihov rad, pa sam opet malo potonula. Međutim dok sam čekala drugaricu u gradu setih se Kjare i pohitah kod njih u radnju. Na ulazu sam rekla Maši, ti ćeš mi sašiti najbolju haljinu. Haljina je morala biti vintige, al ne izanđala, iznajmljena, više puta nošena i sužavana već nešto sasvim posebno. Sve pohvale i moje oduševljenje ubira Maša Stanković koja sa svojom mamom stoji iza domaćeg originalnog brenda Kjara http://kjara.rs/#2 
Prostor je morao biti mali, kako bismo imali privatnost, a i vintage, pa smo se opredelili za najslađi ambijent u Pančevu i naše poverenje poklonili Klubu Dvorište. Izgledalo je kao da smo proslavljli u našem domu. Divni domaćini i fenomenalno osoblje doprineli su da se osećamo predivno.  /https://www.facebook.com/klubdvoristepancevo/
Dekoracija i bidermajer je naših ruku delo. Ništa prenapadno već belo diskretno, s obzirom da je prostor sam po sebi šaren. Mirisne ruže su iz bašte su deo dekoracije, pa smo na kraju poklanjali gostima.
Naravno moralo je biti balona, pa se ovom prilikom zahvaljujemo Kaći iz Magic for you ballons-a
Frizura i šminka koje su izdrzale do kraja su iz salona Mali Plavi Cuperak https://www.facebook.com/pg/Mali-Plavi-%C4%8Cuperak-616115641789699/about/?ref=page_internal
Fenomenalna torta je delo ruku specijalaca iz Specijal Pancevo a osim po svojoj vizuelnoj lepoti, ima fenomenalan ukus. Sve preporuke <3 
Muzička podloga je LOVE WAS MADE FOR ME AND YOU
L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very very extraordinary
E is even more than anyone that you adore can love
Bilo je i naših darova za goste o čemu više možete pročitati u prethodnoj priči sa bloga.

I udade se Jagoda, a od sada gospođa Filipović Milošević.


Hvala vam svima na razumevanju i svima vama koji ste naš dan učinili čarobnim.

Comments

  1. Sem što si gospodja Jagoda ti si i Ozma od Oza, Alisa u zemlji čuda,, Pokahontas i naravno Tufnasto Čudo. ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti najdivnija osobo na svetu :-* ljubi mi dete

      Delete

Post a Comment

Popular Posts