Slatko od snova

Pitaju me ljudi zašto izgledam toliko umorno. Odgovor je jasan, kada moj dragi kreće na posao ja krećem u krevet. Volim da radim u miru kada ceo svet utihne, misli se tad nesmetano roje. Kad kad  tišinu narušavaju  otkucaji sata, a kompletnu radnu atmosferu upotpunjuje i tek poneki sanjivi mačeći pogled. Ovaj put povod za nespavanje je lud a i sladak (lud zbog kamena).
Prema Oshu ne treba otkrivati svoje snove, al ovaj put učiniću izuzetak pa cu svoj slatki san podeliti sa vama,
Jagoda...pre desetak godina, naletela sam u Politikinom zabavniku na divnu priču o ovom divnom voću, pa dozvolite da je prenesem po svom sećanju.
Nekada davno kada su Indijanci slobodno živeli, zaljubio se mladić u devojku. Ona je bila toliko lepa i draga, da se njena lepota nije mogla iskazati rečima. Mladić se molio Bogu da mu podari cvet iz koga ce se roditi srcoliki slatki plod koji bi bio dostojan njene lepote. Tako je nastala jagodica, kao simbol ljubavi. A kakve to veze ima sa mojim našim snovima, pitacete se? Vrlo jednostavno. Trenutno radimo na detaljnom osmisljanju plana za uzgoj jagodica, kako  bismo se povukli iz grada i uživali u svim blagodatima ovog voća. A da, jednog dana ako je bude bilo, Jagoda će naslediti jagodički posao :).

S obzirom da cu uskoro postati gospođa, našem malom skupu želimo da darujemo naše slatke snove, sazdane samo od ljubavi kakva je i naša.







Nalepnice, štipaljke i kese su napravljene u saradnji sa http://www.featherlace.com/
a teglice sa http://www.staklena-ambalaza.rs/sr/pocetna

Comments

Popular Posts