Šaranje jaja voskom


Iako je proslavljanje Vaskrsa već iza nas, htela sam da vas podsetim na staru tehniku šaranja jaja sa voskom. Za to vam je potrebno malo vremena, drzalja koju improvizovano možete napraviti kao ja i umetnuti izanđalo kaligrafsko pero, sveća i vosak. Uz sjaj sveća razbarušene kose, malo romantike nije na odmet. Pčelinji vosak možete nabaviti u voskarskoj radnji ili možete kupiti par voštanih sveća iz kojih ćete izbaciti fitilj i maštarije mogu da se sprovedu u delo. Kako su moja omiljena boja tufne kanda je i čuvarkuće tufnasto. Vaša jaja možete ukrašavati različitim tradicionalnim ili pak modernim šarama. Od izuzetne važnosti je da se jaja šarana voskom moraju kuvati na umerenoj temperaturi inače će se vosak istopiti sa njih.
Kada smo moje sestre i ja bile male, jaja smo farbali samo u "kanonsko"crveno, pa sam kada sam odrasla nadoknadila svoj apetit ka bojama. Posebno sam radosna da svako jaje koje sam poklonila tati on čuva kao eksponat među knjigama.






Prošle godine vremena je bilo više pa su i sama jaja bila šarana sa više pažnje. Posebno ističem Belog zekonju iz Alise u zemlji čuda.


Comments

Popular Posts